
Na seo4.net uzyskasz rzetelną pomoc profesjonalistów z firmy SEO.
Firmy i administratorzy sklepów internetowych, którzy pragną, aby pojawiać się na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania, mogą to osiągnąć na minimum 3 sposoby. Pierwszy, którego nie zaleca się, to podjęcie starań . Nie mając kwalifikacji w zakresie SEO i nie śledząc systematycznie komunikatów o zmianach w algorytmie Google, ciężko działać trafnie i – najważniejsze – efektywnie. Kolejna droga to zatrudnienie na etat obeznanego SEOwca, niemniej jednak nie każde przedsiębiorstwo może sobie na to pozwolić ze względu na koszty. Trzecia metoda to rozpoczęcie współpracy z agencją SEO. Wydatki przekazane na takie działania można dopasować do możliwości finansowych zlecającego. Plusem współpracy z agencją SEO jest to, że obok fachowców od SEO w zatrudnione są tam także eksperci od grafiki, copywritingu, kampanii Google Ads czy programowania, którzy służą rzeczową pomocą w tych obszarach.
Firma SEO – wybierz taką, która istnieje w branży od lat
Agencji SEO w naszym kraju jest wiele. Czym kierować się w toku szukania firmy, która wywinduje w górę naszą widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania? Polecamy postawić na markę, która funkcjonuje na rynku od kilkunastu lat. Liczba firm SEO, ale także tych marketingowych oraz kreatywnych, z każdym rokiem wzrasta, co niekiedy nie idzie w parze z jakością usług. Współpracując z firmą, która działa od mniej więcej dziesięciu lat, można mieć zaufanie, iż posiada ona znaczne doświadczenie i może bez przeszkód pochwalić się szerokim portfolio swoich uprzednich prac. Na stronach agencji SEO nierzadko dodawana jest sekcja „Case study”. Zanim sygnuje się umowę należy przeanalizować opisy takich przypadków, by samemu sprawdzić, jakich wyników można się spodziewać po agencji, jak również to z jakimi problemami przyszło im się zmierzyć oraz dla jakich branż pracowała. Odpowiedzialna agencja SEO to taka, która pracuje przejrzyście: informuje o planach zadań na najbliższe miesiące, ale również przekazuje sprawozdanie ze zrealizowanych działań i ich rezultaty.
Kolejna niebagatelna kwestia to personalizacja oferty i dobranie zakresu prac do potrzeb działalności prowadzonej przez zleceniodawcę agencji. Jeśli agencja SEO na propozycję współpracy odpisuje w kilka minut, a oferta wygląda jak sztampowy szablon, powinien to być sygnał alarmowy. Po wysłaniu pytania pracownik dobrej agencji SEO powinien skontaktować się z potencjalnym klientem, żeby poprosić o pomocnicze informacje o firmie, konieczne do przygotowania dla niej całościowej oferty. Mamy tu na myśli dane, których nie da się wyszperać na własną rękę online, jak przykładowo informacja o realizowanych uprzednio działaniach SEO oraz o istotnych dla klienta towarach bądź usługach, które chciałby wypromować.
Jaki system rozliczenia z firmą SEO jest najkorzystniejszy?
Z nieufnością warto podejść do agencji SEO, które sugerują współpracę z rozliczeniem się za uzyskany wynik. W takim systemie płatność odbywa się wtedy, gdy słowa kluczowe osiągną wskazane w umowie pozycje w SERP (przykładowo wejdą do Top10 albo do Top3). To nadal dość popularny model rozliczeń, aczkolwiek wiąże się ze sporym niebezpieczeństwem – można bowiem uzyskać natychmiastowe rezultaty za pomocą naruszania reguł określonych przez Google. Stale uaktualniany algorytm dodatkowo nie pomaga w spełnieniu obietnic składnych zleceniodawcy, więc dobra firma SEO nigdy nie zapewnia zdobycia konkretnych pozycji. Jeśli idzie o opłatę za usługi agencji SEO, to rzadko jest ona stała – co do zasady w pierwszych miesiącach po zawarciu umowy potrzebne jest zaangażowanie pokaźniejszego budżetu, aby wykonać skrupulatny audyt SEO, a w następnej kolejności wcielać w życie wszystkie przedstawione w nim zalecenia. W kolejnych miesiącach współpracy, gdy witryna klienta jest już zoptymalizowana, koszty działań są znacznie niższe.
Lokalizacja:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]