
Przed właścicielami marek, którzy jadą na targi bądź organizują promocję, często pojawia się dylemat, jaki gadżet reklamowy przygotować. Musi on wszak nie tylko przyciągnąć uwagę docelowych klientów, ale też nieść ze sobą pewną wartość, by regularnie z niego korzystali i tym sposobem umacniali przywiązanie do marki. Gadżetem tego rodzaju jest miedzy innymi torba z logo firmy.
Torby z nadrukiem – warianty
Przeglądając katalogi drukarni zajmujących się nadrukami na gadżetach promocyjnych łatwo dostrzec, iż pod hasłem “torba” kryje się wiele artykułów. Są to miedzy innymi torby na zakupy – bardzo przydatny i zapewne najpopularniejszy gadżet reklamowy. Nadruk logotypu lub nazwy imprezy na jutowych, płóciennych oraz bawełnianych torbach na ramię zawsze dobrze się prezentuje, a przy tym jest wystarczająco wytrzymały, by długo zachować się na tkaninie. Kolejną zaletą tych toreb jest ich cena. W zależności od nakładu zamówienia i rodzaju torby, koszt na ogół rozpoczyna się od paru złotych za sztukę. Nadruki nanosi również na torbach podróżnych, termoizolacyjnych bądź na notebooka. Są to gadżety, które docenią na pewno organizatorzy prestiżowych konferencji oraz pokazów. Oczywiście, koszt produktów tego typu i druku na nich jest w takich przypadkach zdecydowanie wyższy – osiąga kilkadziesiąt złotych.
Co zamówić oprócz toreb na zakupy?
Firmy prowadzące działania promocyjne zwykle zlecają równoległe wykonanie kilku typów gadżetów. Winny zatem poszukiwać hurtowni z gadżetami, która w swojej ofercie posiada jeszcze kilkanaście innych produktów reklamowych do zadruku. Równolegle z torbami bawełnianymi warto zdecydować się np. na nadruk na plecakach typu worek, ręcznikach czy pozostałych przydatnych artykułach z tkaniny albo uzupełnić zlecenie o typowe gadżety reklamowe, jak ołówki, długopisy oraz smycze, które nieustająco cieszą się zainteresowaniem klientów.