
Pawilony są przydatne w każdej firmie zajmującej się handlem. Mogą stanowić dopełnienie sklepu stacjonarnego albo też być nadrzędnym miejscem sprzedaży. Wyjątkowo dobrze sprawdzają się w czasie giełd i podobnych imprez, a dodatkowo, dzięki mobilności i szybkiemu montażowi, mogą być stosowane na przykład do prowadzenia sprzedaży na sezonowych wyprzedażach lub w miejscowościach letniskowych. By pawilon handlowy dobrze wypełniał swoje zadania, winien być właściwie dostosowany do profilu działalności użytkownika. Na co więc zwracać uwagę przy jego doborze?
Pawilony handlowe – jak dobrać?
Producenci oferują różne warianty mobilnych pawilonów handlowych. Każdy z nich można zaliczyć do jednej z dwóch grup – pawilonów namiotowych oraz ze sztywnymi ścianami. Te ostatnie mogą być wykonane na przykład z płyty obornickiej albo drewna. Cechuje je względnie szybki montaż, jednakże ich mobilność jest znacznie mniejsza niż pawilonów namiotowych. Są również od nich znacznie droższe, przez co rekomendowane są raczej do punktów stacjonarnych. Poza tym mogą pełnić funkcję kiosków, portierni bądź kas biletowych.
Pawilon handlowy – dlaczego warto go używać?
Jeżeli pawilon handlowy ma być często przestawiany lub najważniejsza jest dla nas cena, najlepszą opcją będzie pawilon namiot. Wbrew pozorom, tego rodzaju konstrukcje cechuje spora wytrzymałość, będąca wynikiem wykorzystania do ich produkcji najwyższej jakości tworzyw. Zarówno rury, z których wyprodukowane są konstrukcje, jak i powłoki, wykazują odporność na trudne warunki atmosferyczne oraz uszkodzenia mechaniczne. To sprawia, że namiotowe pawilony handlowe, jeśli będą należycie konserwowane, posłużą kilkanaście lat – również przy częstej eksploatacji.