
Spoty reklamowe to zazwyczaj 30-sekundowe produkcje filmowe, których kluczowym zadaniem jest promocja usług lub produktów danej marki. Mogą być wyświetlane w standardowych mediach (telewizja lokalna oraz ogólnopolska), w przestrzeni publicznej (ekrany w komunikacji miejskiej) czy też przed seansami w kinach. W czasach łatwego dostępu do zasobów internetu trafionym pomysłem jest też udostępnienie spotu reklamowego w mediach społecznościowych, np. przed klipami na YouTube albo w charakterze treści promowanej na Facebooku. Mnóstwo przykładów pokazuje, że treść udostępniana viralowo w internecie to najlepsza metoda na promocję produktów i usług.
Produkcja spotów reklamowych – liczy się niebanalny koncept
Spoty reklamowe przeważnie nie trwają dłużej niż pół minuty i prezentują treści w bardzo okrojonym formacie, dlatego przy ich produkcji istotne jest twórcze, niestereotypowe ujęcie przedstawianego tematu. Z uwagi na to, że reklamy w mediach tradycyjnych wyświetlane są w przerwach między programami, ich kreatorzy prześcigają się w pomysłach, jak przyciągnąć uwagę odbiorców. W produkcji spotów reklamowych dużą rolę odgrywa także właściwie dobrana ścieżka dźwiękowa.
Filmy reklamowe – skorzystaj z usług profesjonalistów
Produkcja filmów reklamowych jest zadaniem dla zawodowców, którzy posiadają najwyższej jakości sprzęt (lustrzanki cyfrowe, drony, stabilizatory obrazu, kamery sportowe i tradycyjne), a w swojej pracy wykorzystują specjalistyczne oprogramowanie do postprodukcji – montażu, dźwięku czy korekty kolorów. Firmy zajmujące się produkcją spotów reklamowych angażują również zawodowych aktorów i lektorów. Fundamentem udanego filmu reklamowego jest zawsze fascynujący scenariusz przyciągający uwagę potencjalnych klientów, zaskakujący kreatywnością, a czasem nawet pobudzający ich do myślenia lub wywołujący wzruszenie.