Biznesowe nowinki

  • Robienie zakupów
  • Marketing, promocja, reklama
  • Tematyka informatyczna
  • Tematyka witryn internetowych
  • Home
  • Usługi
  • Krótko o pozycjonowaniu

Krótko o pozycjonowaniu

- Marketing, promocja, reklama, Tematyka witryn internetowych, Usługi
20 lutego 20191 lutego 2022
pozycjonowanie stron Kraków

Znamy trzy główne metody pozycjonowania:
– pozycjonowanie lokalne,
– pozycjonowanie Long Tail, to znaczy na tzw. długi ogon,
– pozycjonowanie okresowe.

Pozycjonowanie Lokalne

W tym pozycjonowaniu najważniejsze jest dodanie do frazy nazwy konkretnej lokalizacji.
W pozycjonowaniu lokalnym bierze się pod uwagę najczęściej:
– miasto (przykładowo “masażysta Kraków”)
– dzielnicę (“sklep RTV Wilda”)
– państwo (“akademia muzyczna Polska”)
Pozycjonowanie lokalne doskonale sprawdzi się w przypadku firm lokalnych, które adresują swoje usługi tylko do klientów przebywających w tym samym regionie. Ta strategia pozycjonowania jest stosowana też wtedy, gdy przedsiębiorstwo ma niewiele finansów na promocję i nie jest w stanie walczyć o pozycje na frazy niezawierające dopasowania lokalnego, np. zamiast “restauracja amerykańska“, to “restauracja amerykańska Kraków”.

Pozycjonowanie na tzw. długi ogon (Long Tail)

Następny typ pozycjonowania to solidne i przetestowane wyjście dla posiadaczy niewielkich budżetów na reklamę. Za sprawą należytego doboru słów kluczowych, nie tylko będzie można wejść w niszę powiązaną z wybraną branżą, ale też stawki za reklamę w Google Ads ulegną sporej redukcji. Pozycjonowanie na długi ogon oznacza także znacznie mniejszą konkurencję. Ważne jest również to, że rośnie trend wprowadzania rozbudowanych zapytań w wyszukiwarkę Google.
Frazy pozycjonowania Long Tail to na przykład:
– golarka Braun Seria 5 srebrna,
– smartfon Samsung Galaxy A40 biały,
– obuwie Adidas Runfalcon czarne sklep online.
Pozycjonowanie na długi ogon jest niesłychanie ważne zwłaszcza dla sklepów online. Za sprawą tego typu fraz, sklepy posiadające w swoim asortymencie nader obszerną ofertę artykułów mogą skuteczniej zdobywać pożądane pozycje w Google.

Pozycjonowanie okresowe

Pozycjonowanie okresowe pełni specyficzną funkcję przed cyklicznymi lub jednorazowymi wydarzeniami, takimi jak finały Pucharu Europy w piłce nożnej, Tłusty Czwartek czy Dzień Kobiet. Ten rodzaj pozycjonowania będzie wyjątkowo efektywny, jeżeli popularna w danym okresie fraza zostanie znaleziona i wykorzystana ze stosownym wyprzedzeniem. Zazwyczaj pozycjonowanie okresowe wykorzystywane jest w branży gastronomicznej i turystycznej. Przeważnie należy zacząć je na dwa-trzy miesiące przed interesującym nas wydarzeniem, aby wyszukiwarka Google zdążyła zaindeksować nową albo zmodyfikowaną treść witryny.

Lokalizacja:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]

Sprawdź również

  • Filtr ręczny
  • Co oznaczają nienaturalne linki przychodzące
  • Kara dla webmasterów, czyli o filtrach od Google
  • Regały przesuwane - wykorzystaj maksymalnie powierzchnię magazynu
  • Kontenery na gruz przydatne przy remontach

Powiązane wpisy

Krótko o usuwaniu infekcji i wirusów z WordPress

- Bezpieczeństwo i ochrona, Tematyka witryn internetowych, Usługi

Opieka techniczna WordPress – powierz ją specjaliście

- Tematyka witryn internetowych, Usługi

Usługa cateringu firmowego – nie warto na niej oszczędzać

- Usługi

Najnowsze wpisy

Jak podzielić pokój?

- Wyposażenie i urządzanie wnętrz
31 maja 2023 Możliwość komentowania Jak podzielić pokój? została wyłączona

Przestronne, duże pomieszczenia mają wiele zalet, a przestrzeń open space...

Zadania węzła optycznego

27 maja 2023

BKL-EV – ein Gesundheitsblog für alle

4 maja 2023

Kontuzje biegaczy – jak zapobiegać najczęstszym urazom?

30 kwietnia 2023

Kategorie

  • Bezpieczeństwo i ochrona
  • Biżuteria
  • Branża budowlana
  • Energetyka i paliwa
  • Hobby
  • Instalacje przemysłowe
  • Marketing, promocja, reklama
  • Meblarstwo
  • Nauczanie
  • Podróżowanie
  • Porady i tutoriale
  • Prawo
  • Robienie zakupów
  • Sport i rekreacja
  • Technologie
  • Tematyka informatyczna
  • Tematyka witryn internetowych
  • Tematyka żywnościowa
  • Uroda i kosmetyki
  • Usługi
  • Usługi transportowe i logistyczne
  • Usługi z zakresu finansów
  • Wentylacja i ciepłownictwo
  • Wyposażenie i urządzanie wnętrz
  • Zagadnienia motoryzacyjne i samochodowe
  • Zdrowie
Copyright 2018. All rights reserved |