
Uzyskaj więcej informacji o tym, jakie są cechy dobrej agencji SEO.
Jeśli prowadzisz swój biznes i zakładasz dla niego stronę www, zapewne po czasie rozmyślasz o tym, co zrobić, aby była ona widoczna jak najwyżej w wynikach wyszukiwania. To oczywiste przecież, że w XXI w. widoczność w internecie jest jednym z podłoży sukcesu, ponieważ to właśnie stąd duża grupa klientów po raz pierwszy dowie się o twojej działalności. Jak więc zatrudnić solidną agencję SEO? Warto kierować się podpowiedziami profesjonalistów, a najlepiej samego Google.
Jak zatrudnić rzetelną firmę SEO? Google przyszykowało o tym film
Nie można zaprzeczyć, że cały sektor usług SEO, a więc działań, których celem jest optymalizacja stron internetowych pod kątem wyszukiwarek, zaistniała i nieprzerwanie rozkwita właściwie tylko za sprawą Google. Pomimo istnienia licznych opcji, jak np. Yahoo, DuckDuckGo czy też Baidu, nadal najważniejsze są pozycje zajmowane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy zatem, kto potrzebuje być widocznym w internecie, powinien spróbować powalczyć o swoją pozycję w top 3 w Google. W przypadku sektorów, w których występuje silna konkurencja, przeważnie nie jest to osiągalne bez doradztwa zawodowców z firmy SEO. Google zdecydowało się pomóc tym, dla których pojęcie optymalizacji stron jest nowością, i przyszykowało krótki film o tym, jak zatrudnić solidną agencję SEO.
Cechy solidnej agencji SEO zdaniem Google
Pracownik Google z przeszło dziesięcioletnim stażem w kilku punktach tłumaczy, jak zatrudnić rzetelną firmę SEO, wymieniając wśród najistotniejszych cech m.in.:
- dbałość o całościową widoczność strony www, a nie wyłącznie pozyskiwanie pozycji w wynikach wyszukiwania na pojedyncze frazy,
- udzielenie witrynie opieki technicznej oraz praca nad podniesieniem jej użyteczności,
- transparentność odnośnie podejmowanych wdrożeń, np. poprzez comiesięczne raporty oraz stały dostęp do statystyk strony,
- zdolność szacowania czasu i budżetu koniecznego do zakończenia zakładanych wdrożenia,
- rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od dowiedzenia się, jak klient prowadzi swój biznes, jakie są jego cele oraz kto stanowi jego najsilniejszą konkurencję.
Pracownica Google podkreśla także, że solidna agencja SEO w żadnym wypadku nie obieca znakomitych wyników z dnia na dzień, bowiem optymalizacja strony www jest procedurą długofalowym, w szeregu przypadków dającą pierwsze rezultaty najczęściej po kilku miesiącach pracy.